پیش فروش آپارتمان
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

 

پیش فروش خانه چیست؟


خانه پیش فروش خانه ای است که قبل از آماده شدن برای نقل مکان برای خرید در دسترس است. ... در شرایطی که ساخت خانه به پایان رسیده است و خانه آماده نقل و انتقال است – اما هنوز فروخته نشده است – به خانه «نوساز» گفته می شود.

 

آیا پیش فروش ارزش دارد؟


برخی از مزایای خرید پیش فروش عبارتند از: آنها به خریداران زمان بیشتری می دهند تا امور مالی خود را مرتب کنند و/یا برای پیش پرداخت بزرگتر پس انداز می کنند، ارزش های پیش فروش می تواند در بازار رو به رشد افزایش یابد، برخی از خریداران می توانند از ملک خودداری کنند. 

 

آیا خانه های پیش فروش ارزان تر هستند؟


 یک تصور غلط رایج این است که املاک پیش فروش ارزان تر از املاک جدید ساخته شده است زیرا شما با مشخصات خرید می کنید و باید منتظر بمانید تا ملک ساخته شود تا به آن نقل مکان کنید. در واقع، املاک پیش فروش گران تر از املاک فروش مجدد است.

7 خطر اصلی خرید پیش فروش عبارتند از:

ارزش بازار
نرخ بهره
تامین مالی
تاریخ تکمیل
اندازه و طرح
محصول نهایی
پیامدهای قانونی

چگونه خانه را پیش فروش می کنید؟


7 نکته برای پیش فروش موفق خانه
با واقع بین بودن اعتماد ایجاد کنید. ...
از ابزارهایی برای فروش ایده استفاده کنید. ...
به بازار آینده نگاه کنید. ...
سپرده را تضمین کنید. ...
اطلاع دهید که نقشه های طبقه ممکن است تغییر کند. ...
مزایای پیش فروش را برجسته کنید. ...
به یاد داشته باشید که شفافیت کلیدی است.

 

قرارداد پیش فروش چیست؟


در یک قرارداد پیش فروش، یک خریدار مجوز یا پیش خرید حق پخش فیلم را برای یک منطقه قبل از تولید فیلم می دهد. ... پیش فروش یک قرارداد توزیع محدود برای یک کشور خاص است که قبل از تکمیل و اغلب حتی قبل از شروع تولید فیلم منعقد شده است.

 

هنگام عقد قرارداد پیش فروش خانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


قرارداد پیش فروش خانه یک توافق حقوقی بین خریدار و فروشنده است. این توافق باید به صورت قانونی در دفاتر رسمی ثبت شود. مواردی که باید صراحتاً در این قرارداد ذکر شده و جزئیات آن ثبت شود شامل موارد زیر است:

مشخصات مالک:

هویت مالک، سازنده و شرکت پیمانکار مجری پروژه باید کاملاً مشخص باشد. از طرفی اعتبار ایشان از نظر قانونی و سوابق بررسی شود. ذکر هویت دقیق مالک پروژه در حال احداث در قرارداد ،در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل بعدی امکان شکایت و پیگیری آن را ممکن می سازد.


مشخصات ملک:

مشخصات عرصه و اعیان ملک مورد معامله باید با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود. موقعیت قرار گیری، پلاک ثبتی، نوع سازه و نما، کاربری، متراژ، وضعیت پارکینگ و مشاعات، متراژ، تاسیساتی که پیمانکار در موعد تحویل باید روی بنا اجرا کرده باشد و هر اطلاعاتی از این دست که شرایط ملک پیش فروش شده را به روشنی بیان کند.


نحوه پرداخت وجه معامله:

هنگام عقد قرارداد باید مشخص شود چه درصدی از وجه معامله در کدام مرحله از قرارداد پرداخت می شود. تعیین نحوه پرداخت وجه معامله و موعد های آن، خیال پیمانکار را از تامین مالی پروژه راحت می کند.


تاریخ تحویل و شرایط دیرکرد:

همانطور که در بند قبلی، خریدار متعهد پرداخت وجه در زمان مشخص می گردید، در این بند فروشنده متعهد به انجام وظایف خود در زمان مشخص می شود. برای جلوگیری از سوءاستفاده و بدقولی پیمانکار، لازم است بند جریمه دیرکرد در قرارداد گنجانده شود.

 

مزایای خرید خانه پیش فروش چیست؟


به عنوان یک خریدار پیش فروش، ممکن است به اندازه ای که هنگام خرید یک ملک فروش مجدد با رقابت روبرو هستید، مواجه نشوید. البته این بر اساس عواملی مانند ملک، موقعیت مکانی آن و امکانات رفاهی پیشنهادی متفاوت است.

درست است که برخی از خانه‌های پیش‌فروش ممکن است خیلی زود خریداران بالقوه را جذب کنند. با این حال، در بازارهای مسکن مانند متروپلکس، جایی که خریداران معمولاً مجبورند برای خانه‌های متعدد پیشنهاد بدهند و در معرض خطر بیش از پیش فروش قرار بگیرند، خرید خانه پیش‌فروش راهی مطمئن برای جلوگیری از این همه استرس و دردسر است.

یکی دیگر از مزایای خرید خانه پیش فروش این است که به شما زمان می دهد تا در پول خود صرفه جویی کنید. اگرچه شما قبلاً برای وام مسکن خود واجد شرایط شده اید - یا حتی از قبل تأیید شده است - خانه پیش فروش به شما زمان بیشتری می دهد تا برای خانه جدید خود پول بگذارید. و اگر صاحب خانه هستید، خرید پیش فروش به شما زمان بیشتری برای فروش می دهد - احتمالاً با قیمت بالاتر، زیرا ارزش خانه همچنان در حال افزایش است.

به یاد داشته باشید که خانه جدید شما نسبت به خانه های قدیمی تر انرژی کارآمدتری دارد. خانه جدید بالقوه شما با جدیدترین تکنیک ها و مصالح ساختمانی کارآمد در انرژی ساخته شده است که تأثیر شما بر محیط زیست را کاهش می دهد و در هزینه های آب و برق صرفه جویی می کند.


پاسخ دیگری به این سوال که "مزایای خرید خانه پیش فروش چیست؟" این است که می توانید ویژگی ها و تزئینات خانه جدید خود را به گونه ای سفارشی کنید که کاملاً منعکس کننده سلیقه شما و متناسب با سبک زندگی شما باشد.

 





:: برچسب‌ها: خدمات مشاورین , تاریخ تحویل , مشخصات ملک , هویت مالک , پیش فروش خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: