نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تعریف آموزش مجازی و مدرسه آنلاین

 

مدرسه آنلاین با شیوع کرونا گسترش چشمگیری پیدا کرد، از این رو لازم است تا با ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین آشنایی پیدا کنید. آموزش مجازی در چندین دهه اخیر در دنیا گسترش یافته که البته قبل از کرونا جلوه ی کمرنگ تری داشته است.

با آمدن ویروس کرونا و شیوع آن می بینیم که هر روز باید ارتباطات فیزیکی کمتر شود و همه افراد خواه ناخواه به ارتباطات مجازی روی آوردند و این گونه ارتباط را وسیع تر نموده اند که در این جا لزوم برگزاری کلاس های آنلاین به شدت به چشم می خورد.

 ويژگی های یک مدرسه آنلاین خوب

یک مدرسه آنلاین خوب تعاملی است. دوره ها بسیار بیشتر از مکان هایی هستند که دانش آموزان به اطلاعات دسترسی دارند. یک مدرسه آنلاین خوب اطلاعاتی مانند خواندن یا ویدئوهای سخنرانی را ارائه می دهد، اما همچنین شامل تعامل بین معلمان و دانش آموزان است. تعامل بین معلم و دانش آموزان ممکن است شامل دریافت بازخورد، پشتیبانی و راهنمایی شخصی توسط دانش آموزان باشد.

تعامل بین دانش آموزان ممکن است شامل مواردی مانند بحث در مورد موضوعات مختلف یا همکاری با همسالان برای حل یک مشکل باشد. یک مدرسه آنلاین خوب اغلب به یک محیط یادگیری اجتماعی تبدیل می شود و فرصت هایی را برای توسعه یک جامعه یادگیری پر جنب و جوش فراهم می کند.

یک مدرسه آنلاین خوب جذاب و چالش برانگیز است. دانش آموزان را به مشارکت دعوت می کند، آنها را تشویق می کند تا مشارکت کنند و علاقه و توجه آنها را جلب می کند. این بر لذت یادگیری سرمایه گذاری می کند و دانش آموزان را به چالش می کشد تا مهارت ها، توانایی ها و دانش خود را افزایش دهند. یک مدرسه آنلاین خوب از نظر شناختی چالش برانگیز است.

یک مدرسه آنلاین خوب شامل تمرین است. دوره های خوب شامل دانش آموزان در "انجام" - نه فقط تماشا و خواندن - "دوباره انجام دادن" و در به کار بردن آموخته هایشان می شود. در یک کلاس نویسندگی خلاق، دانش آموزان ممکن است داستان کوتاهی بنویسند، بازخورد دریافت کنند، آن را اصلاح کنند و سپس داستان دیگری بنویسند.

در یک کلاس برنامه نویسی کامپیوتر، آنها ممکن است یک بلوک کد بنویسند، آن را آزمایش کنند و سپس از آن در برنامه بزرگتری که نوشته اند استفاده کنند. در یک کلاس اقتصاد سنجی، آنها ممکن است روابط بین متغیرهای مختلف را بررسی کنند، معنای یافته های خود را توضیح دهند و سپس از آنها خواسته شود که آن روش ها را در موقعیت های جدید به کار گیرند.

یک مدرسه آنلاین خوب موثر است. چنین دوره‌ای مهارت‌ها، توانایی‌ها و دانش‌هایی را که دانش‌آموزان در پایان دوره به دست می‌آورند، شناسایی می‌کند، فعالیت‌هایی را ارائه می‌دهد که برای کسب آن‌ها توسعه یافته و موفقیت دانش‌آموزان را ارزیابی می‌کند.

یک مدرسه آنلاین خوب شامل یک مربی است که با دقت و فعال است و مراقبت، همدلی و اعتماد را به دانش آموزان نشان می دهد. این فرد می‌داند که شاگردانش ممکن است زندگی فراتر از دوره خود داشته باشند. نه تنها بسیاری از دانش‌آموزان دوره‌های دیگری را نیز می‌گذرانند، بلکه ممکن است در گذراندن امور زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

مدرسه های آنلاین خوب اغلب شامل مربیانی می‌شوند که قابل دسترس و پاسخ‌گو هستند و با دانش‌آموزان کار می‌کنند تا مشکلات و نگرانی‌هایی را که پیش می‌آیند را برطرف کنند.

بهترین مدرسه آنلاین، آرزوهای دانش آموزان را ارتقا می دهد. این به دانش آموزان استقلال می دهد تا فرصت هایی را برای یادگیری مرتبط و معنادار فراهم کند. چنین دوره ای قدرت را - تا جایی که ممکن است - در کلاس درس توزیع می کند. باز هم، این ممکن است در کلاس های آنلاین به اشکال مختلف باشد.

در هنر آشپزی، ممکن است به معنای انتخاب پخت مناسب با آرزوهای حرفه ای دانش آموزان باشد. در یک دوره حسابداری، دانش‌آموزان می‌توانند صورت‌های مالی شرکتی را که به آن علاقه‌مند هستند، به جای شرکتی که توسط مدرس انتخاب می‌شود، تجزیه و تحلیل کنند.

چنین انعطاف‌پذیری نه تنها سوابق و علایق دانش‌آموزان را در بر می‌گیرد، بلکه فضایی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا دوره را مختص خود کنند. حتی در برخی موارد ممکن است به این معنا باشد که شما - دانش آموز - دوره را با مربی خود طراحی می کنید. این همان انعطافی است که سیستم های آموزش عالی به آن نیاز دارند.

تماس با ما


تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱


۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس :

تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 





:: برچسب‌ها: ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین , آموزش مجازی و مدرسه آنلاین , مزیت های مدرسه آنلاین , دبستان غیر دولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: